Som virksomhed er det afgørende at kunne bruge alle sine ressourcer på sin kerneforretning. Der er mange virksomheder, som bruger meget tid på at lave bogføring, som i stedet kunne bruge kræfter på at forbedre virksomhedens egentlige virke. Her får du et tip til at få et bedre overblik og spare tid på regnskab.
Brug dine ressourcer rigtigt
Mange er enige om at ordne regnskaber og indberetninger ikke er det, man allerhelst vil i virksomheder, der opererer uden for området. Meget spildtid bliver brugt på at hyre deltidsmedarbejdere, få besøg af bogføringsmedarbejdere og være usikker og forvirret over indberetninger og faktureringer.
Disse virksomheder ville få meget mere ud af i stedet at kunne servicere deres kunder i højere grad, videreudvikle virksomheden eller optimere processer frem for at ordne bogføring halvhjertet.
Derfor er det oplagt at uddelegere regnskabsopgaverne eksternt og samtidigt få et godt og overskueligt overblik over alle ens faktureringer og i stedet bruge tiden på det, din virksomhed i virkeligheden er sat i søen for.
Vær digital i mere end én forstand
Der er meget snak om vigtigheden i at være digital som virksomhed, både for webshops, servicevirksomheder og produktionsvirksomheder, da størstedelen af kunderne dagligt tilbringer tid online enten på sociale medier, søgemaskiner, e-handelssider eller nyhedshjemmesider.
Derfor er det afgørende at have en digital tilstedeværelse, men stopper behovet og nytten i at være digital her?
Når digitalisering og overskuelighed går hånd i hånd, kan det ikke være meget bedre.
Når bogføringen samtidigt kan uddelegeres til digitale services og redskaber, er det oplagt både for at spare tid og ressourcer. Dertil øger de digitale muligheder samtidigt overskueligheden og brugervenligheden for virksomheden og dens ansatte.
Meneto giver dig alt det traditionelle bogholderi, som du kender det, men de tager sig af det hele på automatiseret og digital vis. Herefter kan du bruge din tid og ressourcer på det, som din virksomhed i virkeligheden handler om.
Få fikset dit regnskab hele vejen rundt
Det fuldt automatiserede regnskabsprogram Meneto tager sig af hele din virksomheds bogføring, moms og regnskab. Du skal blot videresende dine kvitteringer og bilag gennem deres applikation eller gennem mail, og så ordner de det hele for dig.
Udover at slippe for at holde styr på alle regnskaberne, får du også et fuldt overblik over dine rapporter på en letforståelig og overskuelig måde, så du hele tiden har en føling med, hvordan din virksomheds økonomiske situation er.
På den måde slipper du for ubehagelige overraskelser ved at skulle vente op til tre måneder for at se dit aktuelle regnskab, da Meneto opdaterer det løbende. På denne måde er du hele tiden opdateret og kan se alle tal på applikationen eller direkte i regnskabsprogrammet.
Hvis du også drømmer om at kunne koncentrere dig om din virksomhed og dine kunder frem for at prøve at jonglere moms, indberetninger, regnskab og faktureringer ved siden af, så er Meneto et oplagt valg for dig. Se dine muligheder og læs mere her.
Leave a Reply